16 lokakuuta 2022

Sujeksen sunnuntaiset taulumarkkinat

 On pesässä pedolla, viihdettä, virikettä ja pikku-pupuja purtavaksi. Eläinlääkäri antanee pedonpidosta kiitettävän, mikäli selviää hengissä Sujeksen hampiloista, murr... Aouuuuu!! ;D 

Ei vaan Sus' on kiltti susi! ;)


Vaan niihin virikkeisiin, omia tällä kertaa! Olen onnellinen kun olen saanut aikaiseksi seinällisen tavaraa, omaa, johon olen tarpeeksi tyytyväinen jotta sen kehtaan seinälle ripustaa.







Vasemmanpuoleinen keskeneräinen.







Seinällinen Su'tta;)



Läträlätr-terveisin,



Sus'



P.s. vielä yksi, parvekkeella viimeistelyssä:


Tulee jännä kattilankansi;)

P.s. Näitä samoja kuvia, eli läträyksiä, on tullut, ja tulee jatkossakin, sillä kun läträän ja otan kuvan, ja laitan julkaisuun vaikka 10 pv:n päähän, niin siihen teokseen saattaa tulla jo kaksi uutta tulkintaa ennen kuin se ensimmäinen on edes julkaistu ;D

Aikajana on ihan hukassa, osa jutuista jotka julkaisen es. ensi viikolla on jo saaneet uuden pinnan ja osa päätynyt jo roskikseen. Tää mun ns. "taide" on kertakäyttöistä, katoavaisuutta alleviivaten. 

Pysyvää ei ole kuin henkinen kasvu ja se, voi veljet, on niin hidasta kun me olemme niin helvetin laiskoja... .

4 kommenttia:

sami niilola kirjoitti...

Kun itse on tyytyväinen se riittää, olen ihan samoilla linjoilla. Eka pari tauluista, tuo oikeanpuoleinen on meikän suosikki.

Sus' kirjoitti...

Kiitos;)

Jael kirjoitti...

Kiva kun voi itse tehdä taidetta seinilleen, ja tykkään noista punertavien taulujen värimaailmasta. Itse asiassa munkin seinillä melkein vain omaa taidetta.
Hyvä ettå kiltti susi😁

Sus' kirjoitti...

Jael, esittelepä, tai jos on jo esitelty niin laita postauksen linkki?

Abort! ABORT! Attension citizen do not panic but listen...

 Olin Naamakirjassa, noin reaktioajalla siis eliabout 330 millisekkaa, sharp!,..ish.. , siitä tunteesta että: - ..  olen taas tässä, istun, ...