17 huhtikuuta 2024

Abort! ABORT! Attension citizen do not panic but listen...

 Olin Naamakirjassa, noin reaktioajalla siis eliabout 330 millisekkaa, sharp!,..ish.. , siitä tunteesta että:

- .. olen taas tässä, istun, kissavideoita, provotrollodissauspaskakielipaikkaPOIS!



Oon köyhä laulaja mä vain..
Hmm-hym-hymmhyyhyy, tsubiduu juu ja viel tuu siel' mis  kukan kauneus kirkkauttaan...
Jos tätä vanhaa ei kelpuuta, laitan itselle sänkysohvaksi,
korjautan, siis verhoilututan päällisen, ja vot! 
on uin uusi vaikka 15 v vanha. 
Kestävä unikoju; - Katos', kehdon suojaks'


Sain uuden parisängyn, upea, mahtava, pehmeän ukeva, kiinteä, joko sanoin ihana?, unentuoja, köyhä laulaja onnellisna - lurittaa kurkustaan kurittaen kitaran kielet rokkaa vastustaa, ikävää, harmaata


Elämä on nyt Siis sänkyyn jää, 


- Hey Lazy, just...

Me: I will!!





Nukkukaat hyvin,


Sus'

1 kommentti:

sami niilola kirjoitti...

Kyllä tuo kannattaa laittaa kuntoon. On se niin hieno.

Sunnuntain ratoksi Ilmestyskirjaa!!!

  "- Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema.." Oikein mukavaa sunnuntaita, Sus'