24 kesäkuuta 2024

Koska osaan runoilla..

                 Kohden...


Liekit tanssii varjoissa hämärän henget

Häipyväisen äärellä usvan kietaisut, valon

välkkeessä tähden kuun... todellisuudet

Lomittuen monet yhdeksi, ja nopeuden!


Ajatuksen saan silmät avaan

kuin sateenkaaret tuhannet

väristen pituuksiaan, aaltojaan,

meret kohisten korvissa:

- Olen maailma!


Aatoksein ylin, joukossa johtaen muut mietteet

muodottomiksi muuttuneet, hajoavat aatteet,

harhaanjohtavat häviten, kirkkauden ymmärrys,

jääden valaistuneena jatkamaan, ehta elämys!


Helpotus valtaa sielun saa

kuin vapautuneet tuhannet

Huutaa iloaan, onneaan,

äänet elävien mielessä:

- Olen maailma!!


(..parempi.)


Sus'240624

Kuvalla huomioo, liittyy vain vähän runoon;P

Facebookin Paskat Luontokuvat -ryhmästä.
Ihunainen shketunpentu, pissii niin ..tosissaan;)



2 kommenttia:

sami niilola kirjoitti...

Hö, minusta tuo kettu kuva on todella söpö.

Sus' kirjoitti...

Samaa mieltä, sen tekee PL:ksi se että se pissaa... Musta se on jotenkin niin hellyttävän*), toiselle pissitaukokin voi olla vaarantäyteistä elämää. Ketunpennut lienee isompien lintujen ruokalistalla..
*)olin kahta y:tä laittamassa, asetus herjasi vääräksi. Hmph, kai se sit yhdelläkin.. pärjää. ;P

Rankkaa

  Tämä viikko on rankka! Minä olen rankempi.  Ole Rankin!! Oli. Joi kaiken, rankin, viinan, nuoli astiat, viinapannut, veti silmilleen hunnu...