28 heinäkuuta 2024

Mikä meni pieleen -blues

 Mikä meni pieleen -blues

1.

Beibini mulle kenkää antoi, 

Sateeseen omaisuuteni kantoi

Ja vaikka mä kuinka  rukoilin, ottamaan minut takaisin

vaan Beibini heltynyt ei, ei, eijei, ei

2.

Minä naista en opi ymmärtämään, 

siis enhän minä tehnyt mitään väärää?

Ja vaikka kuinka paljon mä häntä rakastin, ongin kaloja, ne perkasin ja pakastin!!

mutta Beibini heltynyt ei, ei, eijei, ei


CH: Jos nyt vähän ryyppää ja remuaa, 

ja kavereiden kanssa Neil Youngia soittaa

Keskiyöstä aamuun ja sitten jatketaan

kanssa kiljupäälärin, kunnes sammutaan...

Mikä meni pieleen...?

3.

Enkä hältä lainannut edes paljon rahaa, 

ja melkein aina takaisinkin muistin maksaa

Ja kaikki tyhjät pullot, hälle lahjoitin, joka aamu töihin lähdöstäkin muistutuin

Mutta Beibini heltynyt ei, ei, eijei, ei

4.

Tiedän kusin housuun, paskansin ja oksensin!, 

mutta siinä samalla koko talon siivosin;)

Ja enhän minä juonut kuin kaksi viikkoa, ja silloinkin pidin yhden päivän taukoa?

Mutta bei...


CH: Jos nyt vähän ryyppää ja remuaa, 

        ja kavereiden kanssa Neil Youngia soittaa....(tähän seis!)

        (alusta mutta verbit imperfektiin eli)

Jos nyt vähän ryyppäsin ja remusin...jne



Pyydettiin näitä sanoja niin julkaisenpa ne täällä niin ei menen muotoilu facebookissa paskaksi;)
Olen tämän biisin jollekin postannutkin...

Sus'
Maallikkosaarnaajan vaatteet niskaan
 ja ei kun julistamaan, hih...

Välillä on kiva pukeutua koko mustaan, ja
pikkutakki tuo juhlan tuntua!! Tosin muutama kysyi
jotta hautajaisiinko olen menossa ;DD



1 kommentti:

Pöllö kirjoitti...

Siinä sitä on miettimistä, mikä meni pieleen.
Moni mies - niin myös nainen, on varmasti suhteen päätyttyä miettinyt, mikä meni pieleen.
En rupea tätä sen enempää analysoimaan - 37 aviovuoden jälkeen olisi antaa ohjetta jos toistakin, itseoppineina keittiötsykologeina voitais ruveta pitämään useammankin laisia leirejä 😉

Hyvät sanat siis - näin lyhyemmin sanottuna.

Vaikeaa/Ihanaa!?!

  Vaikeaa/Ihanaa!?! Tunteet, nuo ihmisen sisällä olevat valtaisat voimat heitellen kuin roskaa myrskyssä, huiput ja pohjat Hienoimmasta h...