27 heinäkuuta 2023

 Biisintekstejä pukkaa, tässä vähän kuolemankatkua...



Kahtasataa viimeiseen


Musta hevoiseni tahtoo laukata, alla pellin tumma murina

Kesäyössä tyhjä tie edessä, ja yksinäisen miehen tarina


Bensankatkua ja lisää vauhtia, moottori hehkuu kuumana

Kierrokset nousee, viides pykälä, satakuuskyt jo lasissa


Siis mailia tunnissa


Kuuskasi Voortin ori Vee-kasilla

Viiden litran mylly, ja mekaanisella

Ilmanpaineahtimella joka konepellistä

Nousee kromin kiiltävänä, kuin (kyrpä!) eilistä

ei olisi eikä tulevaa, vain tämä

hetki, tässä nyt ja vaaraa!!


Viivat tien yhdeksi muuttuen, mutkat vastaan tulee suoristuen

Vauhtiin transsinomaiseen vajoten, silmät yhteen puristuenh


Minä kiidän, yössä yksin,

kai liian lujaa ajaen

Henkeäni vasten silti riskin

tahdon tuntee vapauden

ja painan pedaalin mä metalliin x 2

kahtasataa viimeiseen kurviin


Siis mailia tunnissa

Kuuskasi Voortin ori Vee-kasilla

Viiden litran mylly, ja mekaanisella

Ilmanpaineahtimella joka konepellistä

Nousee kromin kiiltävänä, kuin (kyrpä!) eilistä

ei olisi eikä tulevaa, vain tämä

hetki, tässä nyt ja vaaraa!!


Minä kiidän, yössä yksin,

kai liian lujaa ajaen

Henkeäni vasten silti riskin

tahdon tuntee vapauden

ja painan pedaalin mä metalliin x 2

kahtasataa viimeiseen kurviin


Sus’20/7-2023


Muksaa viikonloppua;D

R.i.p. Irlannin lintu, Sinead katosi taivaan sineen, olethan onnellinen nyt...



Sus'


Goodbye my lover (in music)


Ei kommentteja:

Sunnuntain ratoksi Ilmestyskirjaa!!!

  "- Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema.." Oikein mukavaa sunnuntaita, Sus'