05 maaliskuuta 2024

Naamakirjan kuvalöytöjä

 Hyvää ja kaunista, keväistä maaliskuun tiistaita!


Heräsin aamulla piiitkästä aikaa valoon eli aurinko nousi, ja oli kyllä mukava fiilis, loppuu taas pimeys ja alkaa valonkausi!  👍


Naamakirjassa on eräs valokuvaaja, Toni Ikonen, jonka töihin olen vallan ihastunut!! <3 

Kysyin luvan ja saan julkaista tämän hienon auringonnousu -kuvan:


Upea kuva, ihana kuvattava, mun kotikaupunki! Maailman paras, tietty!! ;)



Muitakin kuvia joihin olen jollain tavalla ihastunut, on kertynyt, Luke -kuva on niin hassu ;D


Tuo kasvi, siis niin lintu!! Odotan sen nousevan siivilleen ihan just😄


No nyt on taideteos!!! Upea!! Mielenkiintoinen!!



Kotipesään on pesiytynyt uutta elämää ja ei, olen siivonnut eli en puhu pölykoirakennelistä vaan hänestä, neiti Ai vittu kun on teräviä piikkejä!!


Toivottavasti viihtyy, nämähän ei kuole
yleensä janoon vaan ylikasteluun, 
täytyy muistaa olla kastelematta liikaa.




Maksoi peräti kaksi ekee eli saanee seuraa, siellä oli niitä aika monta erilaista joten enköhän ajan kanssa päädy kaktus-lauman johtajaksi ;DDD


Muksaa oloa ja eloa😎,


Sus'🐺


Löytyi tällainen hieno kanadalais-orkesteri, 
Triumph - Lay it on the line
Käypästä, proge-vivahteista hard rockia.


4 kommenttia:

Timo Kyttä kirjoitti...

Hyvä zipale löytyi, tuo mieleen niitä omia BÖC yms bändien kuuntelemisen aikoja. Tuosta Dart Vaderista muuten just näkyi yhdellä USAn fb-tutulla jokin muu vitsikuva ja heitin siihen kommenttina mun avaimenperän, jonka tytär antoi isänpäivänä pari vuotta sitten. 😊
Siis tällänen: https://www.littlewhiterabbitdesigns.fi/p/avaimenpera-dad-you-are-my-father

Sus' kirjoitti...

Hyvä lahja, varsinkin tyttäreltä;D Juu, on hieman BÖCyä, olen tässä taas pitkästä aikaa kuunnellut extraterrestial liven läpi, hyvä livelevy,

sami niilola kirjoitti...

Upeita kuvia tosiaan. Lucky Luke kuvaa katsoessa ei voi kun hymyillä.

Pisi Prkl kirjoitti...

Luke näyttää pöllämystyneeltä. Jointtikin putoo suusta. Tosin ennen kaksintaistelua lienee paikallaan viivat nopeeta ettei tule hopeeta. 😁

Sunnuntain ratoksi Ilmestyskirjaa!!!

  "- Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema.." Oikein mukavaa sunnuntaita, Sus'