20 helmikuuta 2024

Synkkä yksinpuhelu - DT




 Synkkä yksinpuhelu-DT 

(Nürnbergin stadionilla, Punaisella Torilla, Times Squarella, Tian'anmenin aukiolla ..jatkuu ympäri maapallon ja historian)


Kun sanon sata kertaa minä olen paras niin silloin minä olen paras.

Jos sinä sanot sen saman, et ole paras, olet väärä uutinen, varas!


Kaikki hyvä mitä minusta sanotaan on vähättelyä ja aliarvostusta.

Kaikki paha mitä minusta sanotaan on valheita ja suoranaista kusetusta


Kun minä olen oikeassa, te olette väärässä.

Kun te olette oikeassa, ette ole! - luulette, ja valheessa

elätte, totuuden kiellätte, kaiken tuhoatte! 

Syy on teidän kun asiat menevät  pieleen, Te

 mieleen siis  tämä painakaa, tämä teidät pelastaa:


 - Minä olen tie, totuus ja elämä sekä ainoa oikea Amerikan Yhdysvaltojen     presidentti! Nyt, ennen ja tulevassa, minä olen aina oikeassa!!!

 Ja seuraavaksi haastan kristikunnan oikeuteen varastamistaan fraaseista

sillä minä olen ne keksinyt!!!!


Ikiyöhön johtaa kansaa, takaisin luoliin asumaan, karjumaan!!

Rintaa takomaan, tukasta luolaan muija! Nuijaa heiluttamaan!!!

Jäljissään kuolee kaikki, mikään kasva, elä ei! Kuin ois' astumaan

käynyt itse paholainen, anti-kristus, enkeli musta päälle maan!!


Ahdistaa, pelottaa, kun kera Putinin, käy helvettiä rakentamaan..




Sus'20Helmi-24


edit - 20022024 15:27  Korjattu muutamia sanoja, rivi lisätty. (eritt. harvinaista että palaan johonkin jo kirjoitettuun..)

2 kommenttia:

Timo Kyttä kirjoitti...

Rehellistä perusmusaa tuo uusimman postauksen video, kuuntelin sitä samalla kun Trumpin itsekohotusta lueskelin. Jotenkin varma olo, että kyllä se taas häviää. Niin tosin uskoin 2016kin, joten toivottavasti siä on porukat taas kunnolla äänestämäs että pidetään se pois valkoisesta talosta. Seur kerralla se on jo varmasti pois pelistä, kun on liian vanha.

Sus' kirjoitti...

Kiitos kommentista;)

Sunnuntain ratoksi Ilmestyskirjaa!!!

  "- Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema.." Oikein mukavaa sunnuntaita, Sus'