18 lokakuuta 2022

Unipaitapäivästä enkä kenenkään muunkaahan (CrypticHeadlinesLtd)

 Tuli mieleen Pesäilyä-postausta tarkistuslukiessa että tuona päivänä en riisunut unipaitaa pois koko päivänä. Loppu on inspiraatiota tuon triggeri-sanan Jälkeen.


Enkä kenenkään muun


1.

Unipaita päällä haahuilin, koko päivän kotona

En edes viitsinyt, soivaan kännyyn vastata


Ovikellon kilkutukseen, ei huvittanut reagoida

Tuumin: - Kyllästyy, ja annoin sen soida!



2.

Aamupalalta suoraan sänkyyn, jatkoin nukkumista

Ja jos ei unettanut, olin vain, ihan rentona


Suljin kaiken pois, otin todellisuudesta loman

En juhlien, arjen unohtaen, ihan vain mun, oman


        CH:

        Ajan otan itselleni, yhden päivän olen

        vain minun, enkä kenenkään muun.

        Tutkalta katoan, olen hetken olematon

        vain minun, enkä kenenkään muun!




3.

Kun kaiken aikaa kaikkien muiden murheet kantaa

antaa itsestään enemmän kuin olis' annettavaa


Se alkaa kiristämään, kasaa paineen pantaan

eikä tietenkään, ketään pantavaa..


( panta vaan)


    C-osa

    Kiristää kuulan murskaa

    puristaa ja ahdistaa

    Kuin kone purkkiin turskaa

    minut kasaan, paineistaa!


    (joten)


        Ajan otan itselleni, yhden päivän olen

        vain minun, enkä kenenkään muun.

        Tutkalta katoan, olen hetken olematon

        vain minun, enkä kenenkään muun!


Sus'121022


Sellaista sanoittamista tällä kertaa, kohta voisi jo niputtaa näitä, ja laittaa tarjolle levy-yhtiöihin, parikin pikkuhittiä tekisi kivan rahapäivän kaksi kertaa vuodessa (teostot)




Sus'








2 kommenttia:

sami niilola kirjoitti...

Todella mainio tuo paita.

Sus' kirjoitti...

Yksisarviset nuokkuu aamuisin, sateenkaarien paskominen vaatii paljon kokaiinia ja värijauheita, joten bakkanaalisen yön jäljiltä voi kuntoluokitus olla - nuokku.

Pelin historiaa..

Areenan sivu lle, hyvä dokumentti Monopoli n historiasta, kuinka kaikki onkin toisin kuin aina on sanottu olevan, ja sitkeästä taistelusta t...