26 heinäkuuta 2022

Tiistain piristys - Käärme-kissanpentu;)

 Jee!! Jotain puhdasta ja hyvää kaiken sen pahuuden keskellä, uutisen vaikutus itseeni löi suorastaan ällikällä, meni niin sanotusti tunteisiin. Ja hyvä niin!! Slava Ukraini!!

Koko tarina, I/S:n linkki. Kuvat kaapattu jutun videosta, kiitos;)



Uiiiiiiii!!!<3<3<3


Uiiiii, iiiikkkk, iiiiihq!!


Sus' ottaa hypohattunsa, nousten seisomaan, ja tekee kunnia. 
Slava Ukraini!!


Jumalat, henkiolennot ja sen sellaiset, menkää ja tehkää kiusaa veli venäläiselle, kiitos.




Sus'


Fot Those About to CAT!!!


We Salute you!!



4 kommenttia:

sami niilola kirjoitti...

Ja perään highway to hell.

Sus' kirjoitti...

Highway to shell... ;D

Jael kirjoitti...

Minä taas olen tykännyt Simonin äänestä, ja
Graceland on hieno albumi.Myös Simonin&Garfunkelin tuotannosta muutama laulu on mun mielestä niin kaunista kuunneltavaa. Elviksestä sen sijaan en koskaan tykännyt.

Sus' kirjoitti...

Kas, tännehän se sun kommentti lipsahti. ;)
Kännykän piikkiin, on oikeasti aika tuhraamista tällaisten päivitysten tekeminen ja kommentointi pienellä ruudulla, oletan näin koska ei ole älykännyä.

Abort! ABORT! Attension citizen do not panic but listen...

 Olin Naamakirjassa, noin reaktioajalla siis eliabout 330 millisekkaa, sharp!,..ish.. , siitä tunteesta että: - ..  olen taas tässä, istun, ...